小刀

A handsome guy who loves art

I'll Take the Blame - Agnes Kain

岁月无声~只静静的细听就好!小刀

亚斯伯格的演奏曲:

存档灵魂:

I'll Take the Blame
一 切 后 果 我  承 担

【歌词】

It's difficult to be sleeping at the time like this
I can't stop thinking and thinking and thinking
and thinking about why you said
此时此刻睡眠是种折磨
相思成灰,成灰亦相思
思量着你曾经说过的话。

You take responsibility for all of the tears
Streamed down the face like a river
I kindly gave you a post to escape
你说,你要承担所有曾经泪水
像一条河顺着脸庞不停的流淌
我曾温柔给过你防风避雨港湾。

Impossible to keep running
despite allof the fear
and thinking and thinking and thinking about
why I'm here I can't stop thinking
应直面现实恐惧,不可再逃避躲藏
一寸相思一寸灰,寸灰难解寸相思
无奈何事已至此,无可能再有挽回。

They're saying hey
she's trade and place is day and night
She's changing faces
between yours and between mine
他们在说,嘿,伙计
她在昼夜间不停旋转
你我之间她不停变脸。

They all say oh it's cruel, 
they all say I was unkind
Just like a hunter I can't kill the desire
that take what to stop mine
他们说这是折磨
指责我尖酸刻薄
就好像一个猎人
我无法杀死我执着意念。

They all say oh this is brutal
they evenall remember it right
Cause I've played it over and over and over and over and over in my mind
他们都说,噢这太过残忍
他们说一切还都记忆犹新
但这已不重要,在我心里
我已经思量过太多太多遍。

If you just give me the knife
I will cut it out
I don't be afraid of take the blame yeah~
只要你给我一把刀
我就能把一切了断
不会剪不断理还乱
一切后果由我承担,是的~~~

If you just give me the knife
If you just give me the knife
I will cut it out don't be afraid of take the blame yeah~
只要你给我一把刀
只要你给我一把刀
我就能把一切了断
不会剪不断理还乱
一切后果由我承担,没错~~~

If you just give me the knife
I will cut it out
don't be afraid of take the blame yeah~
只要你给我一把刀
我就能把一切了断
不会剪不断理还乱
一切后果由我承担,没错~~~

For what we did
For what we did
For what we did
For what we did
剪断曾经所有过往
剪断曾经所有过节
剪断曾经所有记忆
剪断剪不断的思念......


评论
热度 ( 35 )

© 小刀 | Powered by LOFTER